Ana içeriğe atla

Tam bir özgürlük zihniyeti

Arkadaşımın paylaştığı bu yazı üzerinden yapılan yorumlar "doğruyu söyleyeni dokuz köyden kovarları" çok güzel ispatlıyor.


Konunun esası çocuklarımızın çocukluğunu, nasıl korur ve neslimizi nasıl güvende tutarız olacakken; maalesef kişilerin tercihine, inancına, hakarete varan yorumlar, yetişkin olmamıza rağmen henüz herhangi bir olgunluğa erişemediğimizi göstermiştir.

Modern ve özgür olmaktan dem vuranların karşı tarafın düşüncelerini Hitler mantığıyla hapsetmesi tam bir ironi. (birçok insanı tenzih ediyorum) Katılınmayan noktalar olduğunda, daha iyi öneriler sunmak ya da altını çizmek yerine, kişileri yobaz, bağnaz, namussuz diye yaftalamak; (kusura bakmasınlar) kendi eğitimsizlik ve nezaketsizliğini göstermekten ve insanların arasına adavet sokuculuktan başka bir şey değildir.

Evet konu çocuk olunca her fikirden ebeveynin kendi hassasiyetiyle yaklaşması gayet insancıl bir durum.

Çocuklarımızı kadın gibi gösterip çocukluklarını yaşamasını beklememiz ise tam bir çelişki.

Son zamanda sıkça karşımıza çıkan; çocuktan, hayvandan, yaşlıdan tahrik olan sapıklarla baş etme çaresi bana göre sadece idam.

 Fakat çocuklarımızı 25-30 unda mini bir kadın gibi gösteren yetişkin benzeri kıyafetler, başta çocuğun çocukluğuna vurulan büyük bir darbedir.  Ve sapkın zihniyetlerin kadrajına girmesi için iyi bir zemin hazırlamasıdır.

 Hayvandan, yaşlı kadına, engelliden erkek çocuğuna  kadar taciz eden pedofili manyaklarını "kıyafetlerin tahrikiyle yapıyorlar" diye savunmamız mümkün değil, kabul edilemez. Ama gözlerine sokmanında akıllıca bir davranış olmadığı kesin. 

Her canlı özgürlüğü hak eder. Ama günümüz gerçekleri maalesef haklılıklarla değil, zorbalıklarla dolu. Özgürüz, istediğimi yaparım, diyerek kapımızı açık bırakıp uyumuyoruz. Biz uyusak hırsız uyumuyor. 

Bu tarz önerileri doksanların yobazlık yaftalarıyla karalayanların önerilerini çok merak ediyorum.

 Kısasa kısas yok (biz şeriat istemiyoruz), idam yok (Avrupa birliği istemiyor.)

 Kendini sakla (hemen bağnazsın hakareti) 

Körpe bebeklerine, uygulamalarla yetişkin gibi makyaj yapıp, sosyal medyada sapıkların hayallerine sokanı uyar (benim çocuğum kime ), (bu tarz görseller pedofililerin telefonunda arşivleniyor)

 İçki içip karısıyla kızını ayırt edemeyeni hadım et, içki ve uyuşturucu yasak olsun. Yine özgürlük teranesi.

Dinde sapkınlığa, tecavüze,şiddete ve zorbalığa yer yoktur, kaynağından öğrensin. Tam dini ve vicdani eğitim verilsin deriz. (Zorla dini eğitim olmaz vs). 


Medyadan cinsel içerikli görsel yayınlar kaldırılsın dendiğinde, yine gerici yaftası

 Peki çözümün hiçbir tarafında olmayıp sadece eleştiren bu zihniyete karşı biz ne yapalım? 






ANNESİNİN ELLERİYLE "BİR ÇOCUGUN İSTİSMARI!"

(Lutfen makalemden " böyle giyiniyorsa tacizi hakediyor" gibi bir mana çıkarmayın! Çocuk,çocuktur çıplak bile olsa ona cocuk gibi bakılır. Ben bunu demek istemiyorum. Daha süt kokarken kucuk kadınlara dönüştürülen yavrularin,aslında bilincsizce ruhen ve psikolojik olarak anne eli ile zarara ugradiklarini anlatmaya calisiyorum. Cunku artik cocuklarimizin cizgi filmlerine kadar cinsel objeler gizleniyor ve bunu giyim kuşam olarakta yapiyorlar malesef!)

Bu resmi tevafuken gördüm.. Bu kıyafeti masumca(!) Satmaya çalışan bir sayfaydı..!
Ve bir sürü anne(!) altında fiyat soruyor,hayranlıklarını belirtiyorlardı..ama ben şu yüzü açık olan resmi görmeseydim ben bunu bir genç kadın zannederdim bu ne çirkinliktir.. Vallahi herşeyi takır takır yazan ben, iki kelime yazamıyorum şu vaziyete!

Yeni dünya düzeninde çocuk istismarını daha çok yayabilmek için milyon dolarlık yatırımlar yapıldığını bilmiyor musunuz? Pizza Gate skandallarını okumadınız mı? Sadece Almanyada 9 bin mülteci çocuğun istismar kurbanı olduğunu daha ne kadar bağıralım? Daha kendi ülkenizde süt bebekleri tecavuze uğrayıp çuvallarla gömülmedi mi? Gidin adliyeleri az gezin,mahkeme salonu kapılarında 20 suçtan 15'inin çocuk istismarı olduğunu görmez misiniz? Siz artık bu çirkinliğin bir algı olduğunu, bir sapkının gözünde kadının bir çocuk kadar ilgi çekmediğini bilmiyor musunuz?

BİLMİYORSANIZ NEDEN ANNE-BABA OLDUNUZ!!!!!!!!!

Kimse kusura bakmasın!!! ŞU YAZDIKLARIMIN BILINCINDE OLMAYAN NEDEN COCUK GETIRIR BU DUNYAYA?

Avustralyalı hristian bir anne, 2 yaşındaki ikiz bebeklerine şort alırken, erkek bebeğin şortu dizlerine kadar, kız bebeğin şortu bezi bile sığmayacak kadar küçük olduğunu farkedince bu bir istismardır diye ülkeyi ayağa kaldırmadı mı???

Peki siz Müslüman anneler??? Size ne oluyorda biz ağzımızı açınca "-Aman bizim kalbimiz temiz, çocuk o daha, biz giyeriz kimse bakmasın, sapıklar asılsın" gibi kendini tatmin eden ve bir o kadarda sacma laflar söylüyorsunuz..

Rahat bırakın evlatlarınızı.. Bırakın bebek bebek, çocukta çocuk gibi olsun! Süt kokulu yavrunuzu, 4 yasında küçük kadına dönüştürmeyin! şu kadınların bile giymesi ancak yatak odasında olabilecek şu giysisi masum yavrunuza sokakta giydiriyorsunuz!

Çocugun kırmızı rugan ayakkabıları üzerinde kıvırdığı pembe dantelli çorapları olur ince tül siyah kadın çorabı değil..
Pileli çicekli eteği olur,bel-kalça oyumlu kadın elbiseleri değil..
Çocuk dil çıkarır,kahkaha atar poz verirken bacagı öne çıkarıp manken gibi durmaz.. Siz ne yapıyorsunuz evlatlarınıza ey Anneler!!!!

Bu çağdaşlık değil, bilinçsizliktir!
Bu modernlik değil, görgüsüzlüktür!!!
Bu bir çocuğun "Çocukluğuna" yapılan İHANETTİR!

-Yağmur Mirzaeva

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir annenin itirafı

“Ailenin tek çocuğuydum, yaklaşık beş  yaşlarındaydım. Annem hem geçimi, hem de ev yükünü yüklenmiş biriydi”  diye başladı arkadaşım söze.     Tek  istediğim çocuklarıma mahremiyet eğitimi verirken, okuduğum kitapların yanı sıra, tecrübeli insanların tavsiyelerini almaktı. Aslında o konuşmaya başlayana kadar fazla da ciddiye almamıştım. Hani her konuya özen gösteriyorum ya bu da eksik kalmasın,  cinsinden bir araştırmaydı sadece. Sözlerine devam ederken açıkçası böyle bir itirafı beklemiyordum. Sanki sormam, içini dökmesi için bahane oldu.    Ve devam etti kaldığı yerden ;   babamın da annemin de en büyük sorunu, karnımızı doyurmaktı. Hakikaten ellerinden geleni yapıyorlardı. Hatta biraz abartmışlardı ki erken yaşlarda obeziteyle karşılaştım.   Onlar çalıştıkça bende hırslanıp okuyacağım, çok iyi yerlere geleceğim diye erken yaşlarda kolları sıvamaya başladım. Yaşım ilerledikçe okul birinciliklerim, şiir ve k...

Sıfır(dan) Alın Teri

    “Hiç kimse elinin emeğinden daha hayırlı bir şey yemiş                                     değildir.” (Buhari, Bûyû, 15)   "Sıfırdan başlamak" bu tabirin ne kadar önemli olduğunu şu an yaşadığımız imtihanlar ve günümüz gidişatından gayet iyi kavrayabiliyorum. Eskiden bu tabiri kullanmak bir onurdu. Ama öyle laf olsun diye söylenmezdi, altı doluydu. " Çalmadım çırpmadım k endi alın terimle ulaştım". "Çocukluklarıma haram lokma yedirmedim" Bu günlerde bu sözler  o kadar anlamını yitirdi ki...    Artık hayata hızlı girişler,  bir gecede zengin ve şöhret olma gibi şeylerle insanlar, fark atmanın derdine düştü. Korkuyorum "huzur" kavramı artık efsanelere konu olacak diye.    Annem anlatırdı babam dışarıda bekçilik yaparken Erzurum soğuğunda kafasını tuğlaya koyarak uyuduğunu eve gelince de bıyıklarındaki buzları tarayarak te...

Elma sirkesi

  Dünya serüvenimiz bir Elmayla başladı. Bizim için çok faydalı olan içinde yüzlerce hikmeti bulunan kokusu, tadı, rengi, kimyası, şifası, görseli her birisi  yıllarca araştırılan elmanın doğada bedava olarak bize sunulması gerçekten tam bir Rahmet tecellisi          ( Anksiyete ve fibromiyalji hastası olarak bu süreci  insanlara ve söylemlerine takılmadan doğayla kafa kafaya vererek yapıyorum. böylece sevgi ve huzurla başlıyorum. )    El hasılı vel kelam bende  sirkeye ilk elmayla başladım. Bir çok araştırma yaptım en iyi sonuç aldığım tarifi sizinle paylaşayım.   ön bilgi olarak bazı temel kuralları söylemek istiyorum  Cam kavanoz şart plastiğe hiç boşuna emek harcamayın  Hijyen  (kesinlikle çamaşır suyu kullanmayın) sıcak su, varsa sirkeyle ya da doğal maden suyuyla çalkalayın  Meyvelerimiz ilaçsız, mumsuz olsun. (ben pazardan kesinlikle fabrika çıkışlı parlak  elma almıyorum. dokusunda m...